miercuri, 16 martie 2011

Poze David Maruta - baiatul cuplului Andra si Catalin Maruta

Publicitate
Azi de dimineata, la Maternitatea Regina Maria din Bucuresti, cantareata Andra l-a nascut pe David Maruta. Micutul a fost nascut prin cezariana si a cantarit 3.760 kilograme. Acesta este foarte bine dezvoltat pentru ca masoara 54 cm si cum este copil de vedeta a primit, bineinteles, nota 10.
"Este una dintre cele mai fericite zile din viaţa mea. Nu am crezut niciodată că pot exista astfel de sentimenet, că pot simţi o bucurie atât de mare. Când mi-am văzut pentru prima oară copilul şi l-am luat în braţe, am simţit că mi se înmoaie picioarele. Este un sentiment de nedescris", a declarat Catalin Maruta.
Inca nu au aparut poze cu David, baietelul Andrei, e ceva normal dar pana atunci priviti cateva imagini cu Andra la maternitate.

Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu