vineri, 23 iulie 2010

Capsula de slabit ArpFarm | Remedii slabire

Publicitate
Capsula de slabit ArpFarm este un produs 100% natural pe baza de plante care te ajuta sa slabesti intre 4 si 12 kilograme pe luna.
Ingrediente:
- Nuca koncing (Juglans regia) 18%
- Fruct de Garcinia morella 13%
- Mere 16%
- Kiwi (Actinidia chinensis) 13%
- Glucomanani 12%
- Extract de radacina de tapinambur (Helianthus tuberosus) 16%
- Extract de Dioscorea esculenta 12%
Dupa cateva cautari pe forumuri am descoperit ca Capsula de slabit ArpFarm chiar functioneaza si merita toti banii. Ca venind vorba de pret, Capsula de slabit ArpFarm costa 94 de ron o cutie. Cutia contine 6 capsule x 5 folii (adica 30 de pastile), tratament pentru o luna.
Pareri ale consumatorilor:

"BUNAZIUA TUTOROR! AM 40 DE ANI SI O GREUTATE DE 110 Kg AM LUAT DE O LUNA CAPSULA DE SLABIT SI AM REUSIT SA DAU JOS 7 Kg FARA NICI UN REGIM DOAR CA ACUM TRANSPIR FOARTE TARE CIND FAC SI CEL MAI MIC EFORT. SINT FOARTE MULTUMIT ."

"In luna februarie, am inceput sa iau capsula de slabit, timp de 3 sapt, nu mi se parea ca slabesc, aveam doar o senzatie continuua de sete, uscaciune a gurii si mai multa energie decat de obicei. dupa cele 3 sapt am inceput sa vad schimbarile: hainele curgeau dupa mine, senzatia de uscaciune disparea cu fiecarezi ce trecea, ma obisnuisem...Am luat-o 1 luna si jumatate, am slabit 12 kg, dupa care am zis: "hopa"...De atunci, le-am redus treptat, am ajuns in prezent la 1 pe sapt, am mai slabit 5 kg si merg in continuare cu ele asa. ma simt foarte bine, beau si o ceasca de cafea dimineata, consum 2l de apa pe zi, am un somn normal, ma simt excelent.Am sa le iau si in continuare si sper sa raman la kg de acum."

"am incercat produsul si am fost multumita chiar foarte ma bucur ca este primul care nu m-a dezamagit nu am avut nici un efect secundar doar sete mai pronuntata e minunat.multumesc"

Dupa cum vedeti mai sus Capsula de slabit ArpFarm este un produs de slabit care isi face treaba.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu