duminică, 25 iulie 2010

flro.org | Filelist login

Publicitate
flro.org este o varianta a celui mai mare tracker din Romania filelist. Mai bine spus filelist.ro sau flro.org sunt unul si acelasi site, dar in caz ca se intampla ca domeniul filelist.ro sa nu functioneze, flro.org este o alternativa de a accesa torrentele. Intr-un fel cei din comunitatea Filelist ne invita sa utilizam si flro.org pentru login-ul pe Filelist pentru a preveni supraincarcarea domeniului principal cu useri online (asanumitul fenomen de flood) si ca urmare a supraincarcarii sa se incarce si sa ruleze foarte greu paginile respective.
flro.org=filelist.ro
Publicitate

28 comentarii:

Anonim spunea...

nu-mi merge filelist ma puteti ajuta va rog.

Anonim spunea...

cum se utilizeaza site ul dak flro=filelist k nu inteleg

Anonim spunea...

cred ca filelist-ul este pe moarte datorita tampitilor de la ACTA... ar fi mare pacat...:(

Anonim spunea...

poi da frate si noi totusi mai putem avea parte de el sau nu ?

Anonim spunea...

intrati pe asta http://flro.org/ e noul filelist lau ascuns sa nul gaseasca acta sau ceva de genu

Anonim spunea...

pacat de el era f bun

Anonim spunea...

sa ii i-a mama dracu pe ,,UNI''sa ne mai lase in pace si sa se i-a de cei ce fura miliarde ,,LEGAL''

Anonim spunea...

HA

Anonim spunea...

Stupid people these days

Anonim spunea...

ce s-a intamplat cu filelistu? l-au desfintat astia?

Anonim spunea...

nu mai imi merge filelistu

Unknown spunea...

Sa imi bag...nu merge filistul...dc?

Anonim spunea...

Fratilor chiar este adevarat ca a muri Mystery?Rip si dumnezeu sa il ierte

Anonim spunea...

iar a picat filelistul...de ce??

Anonim spunea...

stie cineva ca io nu stiu sa dau login ma ajuta cineva va rog

Anonim spunea...

Au sa distruga tot. In curind Netul nu va mai avea niciun farmec pentru ca va fi controlat de EI, cei mari si puternici.

Anonim spunea...

va roooooooog frumos spunetimi si mie unde sa dau sa ma loghez pe filelist va roooooooooooooog ajutatima nu fiti scarbe va roooooooooooog frumos

Unknown spunea...

nu-mi merge filelist ma puteti ajuta va rog.

Asassinu23 spunea...

nu merge sa ma loghez zice ca nu exista contul...cum rezolv problema?

Anonim spunea...

nu ma pot conecta la contul meu de filelist
din ce cauza? :(

Anonim spunea...

am contul: booooooghi, mi-a fost dezactivat, promit ca imi voi ridica ratia mai sus de 0.5

Anonim spunea...

Buna seara,am contul Dietrichleo.A fost dezactivat sau asa m-am informat.Imi voi mari ratia in 2 saptamani la cat este nevoie, daca asta este problema.Va multumesc.

Anonim spunea...

Buna ziua,am contul IONXXL si am fost dezactivat promit ca voi ridica ratia peste 0,5,in cel ma-i scurt timp posibil.Multumesc anticipat.

Anonim spunea...

Buna ziua,am contul IONXXL,mi-a fost dezactivat contul,ìmi voi mari ratia la cat este necesar,daca asta este problema.Va multumesc.

Unknown spunea...

Buna, am contul miridudu A fost de asemenea dezactivat. O sa maresc ratia la cat este necesar in 2 saptamani. Multumesc

Anonim spunea...

Buna. am cintul miridudu. Va rog sa mi-l reactivati, o sa ridic ratia la cat este necesar. Multumesc

Anonim spunea...

tibitibi61

























tibitibi61:va rog frumos sa imi reactivati contul si promit ca am sa imi ridic ratia.va multumesc anticipat si indiferent de rezultat va doresc numai bine!







Anonim spunea...

salut am contul hlodec,am ratie aproape 10.de ce nu merge sa ma loghez?

Trimiteți un comentariu