sâmbătă, 17 iulie 2010

Reteta de slabit-daca vrei poti

Publicitate

Stiu ca va asteptati sa gasiti scris aici vesnica reteta de slabit in care vi se spune sa mancati 200 g de piept de pui, sau sa beti nu stiu cate cesti de cafea in nu stiu ce momente din nu stiu ce zile a saptamanii, dar din pacate va voi spulbera visele. Nu stiu daca retetele acelea chiar functioneaza dar dupa cum suna nici nu vreau sa ma gandesc. Daca vreti rezultate si le vreti in timp scurt cred ca vreti dori sa mai ramaneti si sa cititi ce am de spus. Reteta e foarte simpla dar destul de drastica in acelasi timp, nu stiu cat este de sanatoasa dar eu am tinut'o si sunt si astazi aici. Tot ce aveti de facut este sa mancati de 2 ori pe zi, de preferat la 11 si la 6, fara nimic intre mese. La 11 o salata de legume, orice la alegerea dumneavoastra si ca desert un fruct, iar seara la 6 un iaurt degresat si la desert tot un fruct. Fara dulciuri, fara sucuri, fara paine, fara nimic si cu foarta multa apa(daca simtiti nevoia sa mancati mergeti si beti un pahar cu apa). Eu am tinut'o asa timp de 3 luni si am slabit 30 de kilograme, believe it or not. E mai greu la inceput dar cu timpul te obisnuiesti si totul vine de la sine.
Daca va inarmati cu rabdare si multa multa vointa veti reusi, va urez succes!
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu