miercuri, 21 iulie 2010

www.starszone.eu | Animalutul

Publicitate
www.starszone.eu este alt site care incearca sa prosteasca lumea. www.starszone.eu este un site gen animalutul sau pestisorul. Intri pe acest site iti faci cont, te loghezi si iti alegi un caracter si un premiu. Premiile disponibile pe www.starszone.eu: volan pentru jocuri, un lcd de 22", hard disk extern de 250Gb, webcam, casti si imprimanta. Dupa ce ii dai un nume gen fufy, trompi sau pufosul, acelui animal sau ce specie de extraterestru mai este si ala, primesti un link. Cu link-ul ala incepi sa stresezi prietenii pe messenger sau pe hi5. Cum? Foarte simplu. Dai un mass la toata lista cu mesaje gen "Cine da click aici e cel mai jmecher, e boss-ul bossilor", "dati click, pentru prietenii mei se stie" sau alte mesaje enervante si prostesti. In fine, cine ia teapa da click si pentru asta tu primesti 1$. Cand ajungi la suma de 2000$, adica niciodata, primesti premiul pe care l-ai ales...
Cam astea sunt detaliile despre site-ul www.starszone.eu. Eu nu cred ca se castiga vreunul din premiile de mai sus pentru ca aceste site-uri sunt facute pentru a atrage vizitatori si pentru a castiga owner-ul bani si in niciun caz pentru a da premii.
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu