vineri, 23 iulie 2010

quelle.ro

Publicitate

Intr-o zi hoinaream pe net si am dat de acest site. Mi-am zis, alt magazin online de imbracaminte plin de prostii si cu preturi exagerate.Mare a fost uimirea cand am intrat pe site si am avut ocazia sa ma “joc” putin prin el. E bine structurat, impartit pe mai multe categorii(pentru ea, pentru el, lumea copiilor, marimi mari, etc), deci acopera tot segmentul de piata(gasiti in plus si cate articole pentru casa, gradina si pentru ingrijire corporala). Ofera consiliere online, cum ar fi care culori se potrivesc cu care, cum se leaga nodul la cravata, niste tabele cu marimi si multe altele. www.quelle.ro este un site care iese un pic din rutina si care merita incercat. Intrati acum si cumparati-va cele mai tari articole pentru vacanta si pe langa aceasta profitati si de avalansa reducerilor de vara.

Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu