joi, 22 iulie 2010

pret izolatie termica exterioara

Publicitate
pret izolatie termica exterioara.
Stau la bloc si ma gandeam sa imi fac izolatie termica exterioara, dar nu prea stiu cat este pretul pe metru patrat. Am vazut ca multi oameni isi fac izolatie termica exterioara si am zis de ce sa nu fac si eu. Ar fi doua mari avantaje in realizarea acestui mini-proiect. In primul rand iarna apartamentul va fi mai calduros si se reduc cheltuielile la caldura, iar in al doilea rand blocul va arata mai bine, mai ingrijit. Dar inainte sa te apuci de ceva te interesezi de pret. Cred ca multi sunt in aceeasi situatie ca si mine si nu stiu cat este pretul unei izolatii termice exterioare. M-am interesat si am aflat ca pretul este undeva in jurul sumei de 50 de lei pe mp. Pretul difera de la o firma la alta, dar nu foarte mult.
De exemplu oferta unei companii in legatura cu izolatie termica exterioara 2010:
OFERTA PE ANUL 2010 (oferta este valabila in limita stocului) Executam:Izolatii-Termice Bloc,50.lei.mp.Cu Polistiren (EPS.70.kPa./ 8.Gosime şi EPS.70.kPa. / 10.Grosime. 55.lei.mp. Incheiem Contracte pe anul 2010 Executia lucrari se face in baza Agrement Tehnic 001-03/747-2007.
Publicitate

1 comentarii:

Anonymous spunea...

Buna seara!

As dori sa stiu mai multe detalii despre "mini proiectul" dvs. Ati facut cu schele? La ce etaj stati? Cu ce firma ati lucrat?

Multumesc!

Trimiteți un comentariu