luni, 29 decembrie 2014

Uratura pentru seara de Revelion 2015

Publicitate
Bună seara de la mine,
N-am mai fost de-un an de zile
N-am mai fost de-un an şi-o vară,
Şi am venit să vă urăm iară.
Gazda noastră, gazdă dragă
Am venit şi cu o treabă,
Că vorbeşte lumea din sat
C'aici este o mândră fat'.
Cu ochi frumoşi şi drăguţi,
Că ai vra s-o săruţi.
Că-i frumoasă şi curată,
Dar încă-i nemăritată
Dacă ştie ca să spele
Şi să calce la perdele,
Dacă ştie să gătească
Şi pe noi să ne iubească.
Noi îţi dam cât ceri pe ea
Să închiem afacerea.
Am venit să vă urăm
Şi pe fată s-o luăm
Că şi eu-s băiat frumos.
Nu găndiţi că sunt mucos.
Chiar dacă nu va convine
Să ştiţi că băiat ca mine,
Nu găsiţi în lumea toată,
Şi mă-nsor cu altă fată.
Că toate fetele vreau să se mărite
Că ştiu a coace plăcinte.
Lă plămădesc de cu sară,
Şi le scot la primavară.
Frunză verde şi-o aluna,
Noi va zicem noapte bună.
Şi la Anu când venim
Sănătoşi să vă găsim.
Roată Măi...
Hăăăăi,Hăăăăăi....
Publicitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu